freialarsson

förlåt

Kategori: Allmänt

Kan inte allt bara stanna nu.
För det blir för mycket ibland och min hjärna klarar inte av att ta in så mycket.
Läste din blogg idag Jenny, jag grät. 
Jag vill göra så många saker, man ändå gör jag bara sånt som andra vill.
Vart tog min egen vilja vägen?
Jag vet att jag är stark men alla andra verkar så mycket starkare. Och det gör mig frustrerad. 
Nu vill jag vara en katt istället, ligga ihopkuren och spinna bort mina bekymmer. Inte tänka på annat än att gå in ocu ut genom kattluckan.
Jag vill njuta. Ta vara på se små sakerna i livet, för de är dem som gör mig glad.
Älskar mina vänner så mycket, ta hand om er.
 
 

KOMMENTARER:

  • jenny säger:
    2014-07-06 | 00:05:15

    Älskar dig Frei <3 Vill va med på alla de saker du vill göra.Tiden går fort men jag går nog aldrig, du blir inte av med mig ^^
    Kram.

    Svar: Älskar dig med, vill att du ska vara med och jag är glad att jag inte blir av med dig <3
    freia larsson

  • jenny säger:
    2014-07-06 | 00:05:18

    Älskar dig Frei <3 Vill va med på alla de saker du vill göra.Tiden går fort men jag går nog aldrig, du blir inte av med mig ^^
    Kram.

Kommentera inlägget här: