freialarsson

Helt Fakin Amazing

Kategori: Allmänt

Den här långhelgen har varit så jävla bra. I onsdags så var det valborg och jag och fyra kompisar drog till Hällmarken för att grilla och tälta. Det va chill och svin kul. Torsdagen va också härlig även om jag mest bara var hemma. 
På fredagen hade Jenny fest och det kom massa folk och vi pratade mycket och dansade mycket och badade och hade det banana kul. Efter det (lördag) åkte jag och Jasse hem till Smek för att göra american pancakes sen drog vi till Malte som hade födelsedagsfest. Det kom typ 28 pers och jag kände ca 19 av dem så det va en bra balans. Det va en blandning av musikalare/musikare och metalheads. typ. Vi hade iallafall mega roligt och vill tillbaka nu nu nu.
Vaknade upp med jobbigaste och största blåmärket på armen. Det gör svinigt ont.
 
Jenny, Jenna, Marcus och Oskar
 
 
 
 
 
Det suger att jag bara har bilder från valborg och inga från helgen.
Kram!
Kommentera inlägget här: